Veelgestelde vragen
We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet
Onze BrainWash salons zijn telefonisch bereikbaar, maar onze stylisten zijn vaak druk met het bedienen van onze klanten. Heb je specifieke vragen over een behandeling ga dan langs bij je Brainwash salon, hier zal een haarstylist je te woord staan. Voor algemene vragen raadpleeg de veelgestelde vragen hieronder:
Ga naar je e-mail bevestiging en wijzig de afspraak onderaan de mail.
Je kunt online eenvoudig een afspraak maken via deze link. Zo hoef je niet meer te wachten in de salon. Je kunt ook altijd even binnenlopen om te kijken of er toevallig een plekje vrij is.
Als je op onze website in de menubalk bovenin klikt op ‘salons’ zie je alle BrainWash Salons op de kaart. Ook kun je jouw woonplaats intypen om te zien of daar een BrainWash salon zit.
Wanneer je door een specifieke kapper geholpen wil worden, kun je het beste van tevoren even bellen om een afspraak te maken.
Als jouw salon telefonisch bereikbaar is, vind je het nummer op de salonpagina. Je kunt dit nummer gebruiken om een afspraak te maken. Heb je vragen over prijzen, behandelingen of acties? Stel deze dan wanneer je bij ons in de salon bent.
Wil je meteen weten wanneer je terecht kunt? Maak dan online een afspraak.
Postbus 21779
3001 AT Rotterdam
Wij zijn per mail bereikbaar op:
klantenservice@provalliance.nl
ma t/m vr van 08.30 tot 17.00 uur