10
Anoniem

12 november - 2021

De agenda kan veel beter. Als je online een afspraak maakt, wordt er regelmatig nageteld, dat het systeem fouten heeft gemaakt. Dit moet gewoon veel beter, de meiden in de salon ergeren zich ook kapot. En ze kunnen in het systeem niks veranderen. Bv als ik een afspraak maak online voor mijn zoon, komt automatisch mijn naam in beeld. En dit kunnen ze niet veranderen. Het is dat ik de meiden in de salon goed ken, maar dit geeft geen goeie indruk op nieuwe klan5en.
8
Anoniem

09 november - 2021

Nadat de kapper dicht is geweest kan je alleen op afspraak komen dat vind ik fijn, zo hoef ik niet meer zo lang te wachten tot ik aan de beurt ben, hopelijk blijf dit zo! Feedback: dit is meer een personele aangelegenheid, soms hebben de kappers 2 of meer mensen tegelijk.. er zou eigenlijk wel een kapper meer in de kapperszaak kunnen staan, zodat er een betere service gegeven kan worden.
8
lia voigt

07 november - 2021

Mijn vaste kapster Amber van Brainwash Beuningen luistert altijd heel goed wat ik wil en geeft daarnaast goede adviezen
8
Anoniem

06 november - 2021

9
Anoniem

31 oktober - 2021

Doorgaan waar jullie mee bezig zijn is wat mij betreft prima
8
Angelique Riep

18 oktober - 2021

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik wist niet goed wat ik wilde en dan is het fijn dat je een deskundig advies krijgt dat nog eens goed uitpakt.
9
Anoniem

10 oktober - 2021

9
Anoniem

10 oktober - 2021

Doordat er goed geluisterd wordt naar wat de klant wilt wordt de behandeling en het advies daarop aangepast.
10
Diny Peters

10 september - 2021

De stylist gaf aan dat ik mijn haar kon doneren. Dit heb ik gedaan en heb daar door een mooi kort kapsel en ik heb iets gegeven wat ik wel heb en anderen niet. Fijne stylist!!!
8
Anoniem

08 september - 2021