Anoniem
12 november - 2021
De agenda kan veel beter. Als je online een afspraak maakt, wordt er regelmatig nageteld, dat het systeem fouten heeft gemaakt. Dit moet gewoon veel beter, de meiden in de salon ergeren zich ook kapot. En ze kunnen in het systeem niks veranderen. Bv als ik een afspraak maak online voor mijn zoon, komt automatisch mijn naam in beeld. En dit kunnen ze niet veranderen. Het is dat ik de meiden in de salon goed ken, maar dit geeft geen goeie indruk op nieuwe klan5en.
Anoniem
09 november - 2021
Nadat de kapper dicht is geweest kan je alleen op afspraak komen dat vind ik fijn, zo hoef ik niet meer zo lang te wachten tot ik aan de beurt ben, hopelijk blijf dit zo!
Feedback: dit is meer een personele aangelegenheid, soms hebben de kappers 2 of meer mensen tegelijk.. er zou eigenlijk wel een kapper meer in de kapperszaak kunnen staan, zodat er een betere service gegeven kan worden.
lia voigt
07 november - 2021
Mijn vaste kapster Amber van Brainwash Beuningen luistert altijd heel goed wat ik wil en geeft daarnaast goede adviezen
Anoniem
06 november - 2021
Anoniem
31 oktober - 2021
Doorgaan waar jullie mee bezig zijn is wat mij betreft prima
Angelique Riep
18 oktober - 2021
Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik wist niet goed wat ik wilde en dan is het fijn dat je een deskundig advies krijgt dat nog eens goed uitpakt.
Anoniem
10 oktober - 2021
Anoniem
10 oktober - 2021
Doordat er goed geluisterd wordt naar wat de klant wilt wordt de behandeling en het advies daarop aangepast.
Diny Peters
10 september - 2021
De stylist gaf aan dat ik mijn haar kon doneren. Dit heb ik gedaan en heb daar door een mooi kort kapsel en ik heb iets gegeven wat ik wel heb en anderen niet. Fijne stylist!!!
Anoniem
08 september - 2021