10
Anoniem

19 oktober - 2022

Vriendelijk personeel die met je meedenkt en ook eerlijk is als datgene wat je wil niet haalbaar is.
8
Anoniem

18 oktober - 2022

7
Anoniem

16 oktober - 2022

7
Anoniem

09 oktober - 2022

Tijdens het haren wassen werd gevraagd of ze conditioner mocht gebruiken, ik zei dat ik het niet nodig vind (want ik gebruik het nooit). Kapster zei dat het voor háár makkelijker zou zijn met uitkammen bij het knippen. Dus ik laat het haar er in doen. Worden er op de rekening kosten voor in rekening gebracht, zonder dat dit tijdens het vragen erbij wordt gezegd. Vind dat niet netjes, helemaal omdat de kapster aangeeft dat het voor haar gemak is. Het is maar een euro, maar zou openheid meer waarderen.
8
Louis Schellekens

09 oktober - 2022

9
Anoniem

07 oktober - 2022

Kapster doet het zoals klant het wil hebben
8
Anja Smits

02 oktober - 2022

10
Anoniem

30 september - 2022

Attente ontvangst bij binnenkomst. Zakelijk en vriendelijk voor, tijdens en na de behandeling.
10
Anoniem

30 september - 2022

9
Anoniem

30 september - 2022