7
f vos

16 maart - 2021

ik vind het heel vervelend dat ik bij jullie als ik een afspraak wil maken. Vervolgens jullie voorwaarden waarin staat dat ik akkoord geef voor dit soort onzin mailtjes moet accorderen. als jullie me dan een dag na mijn bezoek al gaan mailen. heb ik hier helemaal een waardeloos gevoel bij. als ik de volgende keer weer gemaild wordt na een afspraak denk ik dat ik me maar elders ga laten knippen dan maar iets duurder uit, maar geen gezeur met mails. met vriendelijke Groet Floris Vos
8
Anoniem

16 maart - 2021

8
Anoniem

13 maart - 2021

Zou iets mens vriendelijker kunnen zijn.
7
Anoniem

13 maart - 2021

8
Anoniem

09 maart - 2021

9
Jan Alofs

09 maart - 2021

Prettige ontvangst en vakkundige kapster die ook een gezellige gesprek weet te voeren. Over het resultaat is mijn vrouw ook erg tevreden.
8
Anoniem

09 maart - 2021

8
Nico Bauwens

08 maart - 2021

Aan de ene kant vind ik de vrijheid om zonder afspraak naar de kapper te kunnen (als een soort impuls behoefte tijdens het winkelen, of zomaar) gewoon fijn. Nu de pandemie deze mogelijkheid schrapt, heb ik gemerkt dat het online boeken ook wel weer voordelen heeft. Kortere wachttijden. Misschien in de toekomst kiezen voor best of both worlds. Op afspraak staat vast en gaat voor op goed geluk. Dat laatste kunnen dan de gaatjesvullers zijn… Fijn personeel in Doorn
9
Anoniem

07 maart - 2021

10
Anoniem

07 maart - 2021