8
Anoniem

21 juni - 2020

Net personeel goed geknipt
8
harriette wallet

18 juni - 2020

8
Anoniem

08 juni - 2020

het maken van een afspraak heeft zo z.n voordelen , wacht tijden zijn dan minimaal. Misschien toch het overwegen waard om dit in te voeren, zodat de klant niet zolang moet wachten, en de kapsters niet zo,n werkdruk ervaren als er nog wat klanten zitten te wachten, Voor beide prettig.
9
Anja Nagtzaam

04 juni - 2020

Professioneel en ontzettend vriendelijk personeel.
9
Anoniem

02 juni - 2020

Leuk en vriendelijk personeel. De €1,00 hygiëne maatregel vind ik een beetje overdreven.
9
Anoniem

28 mei - 2020

10
E.H van wees

27 mei - 2020

Ik ben heel tevreden.
7
w van dn berg

24 mei - 2020

In het filiaal zijn ze vriendelijk en zorgzaam zeer goed. Ze lossen alles op. Top. Alleen jammer dat je het filiaal niet rechtstreeks kunt bellen om een afspraak te kunnen maken. Dat vind ik een GROOT nadeel en zeker bij de nog oudere mensen. ( het is een gedoe ) en gaan dan mensen toch ergens anders heen waar het makkelijker gaat. Heb dat zelf ervaren. SMS gestuurd en bellen dan terug. Oké in keer opnemen gemist en kan niet terug bellen, maar vervolgens hoor je niets meer. Ben toen zelf naar filiaal gegaan en uitgelegd mar daar kunnen hun ook niets aan doen. Dat begrijp ik. Maar ze hadden toch nog even tijd om mijn haar te doen. Super. filiaal Steenbergen TOP.
9
A koole

24 mei - 2020

Leuke meiden in steenbergen. Doen precies wat je vraagt en overleggen goed met de klant, topshop
10
C. Thiel

23 mei - 2020

Superleuke zaak