8
Anoniem

23 november - 2019

ik mis de mogelijkheid om een afspraak te maken. Het is voor gekomen dat er zelfs geen stoel meer in het wachtgedeelte vrij was en ik maar weg gegaan ben.
8
ria valk

23 november - 2019

Ik ben een zeer tevredeb klant.Personeel altijd vriendelijk. Het nadeel is dat je niet kan bellen om te vragen wat de wachttijd is.Maar ik heb begrepen dat er een app komt Verder vind ik wel dat er soms te weinig personeel is!!!! Maar nogmaals.Ik blijf een tevreden klant hoor! Met vriendelijke groet Ria Valk Rua Valk
8
A Sala

20 november - 2019

10
esther zwaab

17 november - 2019

Heel erg tevreden volgende zeker weer terug
8
margreth bruines

17 november - 2019

Prima behandeling e.d. enige nadeel vaak de zeer lange wachttijden
8
wendy westerveld

17 november - 2019

Dat er geen afspraken gemaakt kunnen worden, vind ik echt een ramp!!! Het leven is al druk genoeg en een bezoek aan de kapper hoort iets ontspannends te zijn. En als ik door mijn favoriete kapster geholpen wil worden moet ik soms 1.5 tot 2 uur wachten. En dan nog 1,5 uur in de stoel. Dus is er voor mij niets ontspannen meer aan!! Ze staan ook altijd met veel te weinig mensen. Wat ik bijzonder asociaal vind voor jullie medewerkers. Ze werken zich zo kapot. Zo jaag je je eigen vaste klanten weg maar ook je eigen personeel. Gewoon weer afspraken maken en meer personeel in de winkel!!! Want dit is echt te belachelijk voor woorden!!! Zo ga je niet met mensen om en pik je hun kostbare tijd!!
8
Anoniem

16 november - 2019

8
Anoniem

16 november - 2019

8
Anoniem

15 november - 2019

De dames zijn behulpzaam en geven advies
8
Anoniem

14 november - 2019

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat het niet meer op afspraak kan, wat de drempel om naar Brainwash te gaan hoger maakt. En de prijzen gaan wel heel erg omhoog de laatste tijd.