Anoniem
23 november - 2019
ik mis de mogelijkheid om een afspraak te maken. Het is voor gekomen dat er zelfs geen stoel meer in het wachtgedeelte vrij was en ik maar weg gegaan ben.
ria valk
23 november - 2019
Ik ben een zeer tevredeb klant.Personeel altijd vriendelijk. Het nadeel is dat je niet kan bellen om te vragen wat de wachttijd is.Maar ik heb begrepen dat er een app komt Verder vind ik wel dat er soms te weinig personeel is!!!! Maar nogmaals.Ik blijf een tevreden klant hoor!
Met vriendelijke groet
Ria Valk
Rua Valk
A Sala
20 november - 2019
esther zwaab
17 november - 2019
Heel erg tevreden volgende zeker weer terug
margreth bruines
17 november - 2019
Prima behandeling e.d. enige nadeel vaak de zeer lange wachttijden
wendy westerveld
17 november - 2019
Dat er geen afspraken gemaakt kunnen worden, vind ik echt een ramp!!! Het leven is al druk genoeg en een bezoek aan de kapper hoort iets ontspannends te zijn. En als ik door mijn favoriete kapster geholpen wil worden moet ik soms 1.5 tot 2 uur wachten. En dan nog 1,5 uur in de stoel. Dus is er voor mij niets ontspannen meer aan!! Ze staan ook altijd met veel te weinig mensen. Wat ik bijzonder asociaal vind voor jullie medewerkers. Ze werken zich zo kapot. Zo jaag je je eigen vaste klanten weg maar ook je eigen personeel. Gewoon weer afspraken maken en meer personeel in de winkel!!! Want dit is echt te belachelijk voor woorden!!! Zo ga je niet met mensen om en pik je hun kostbare tijd!!
Anoniem
16 november - 2019
Anoniem
16 november - 2019
Anoniem
15 november - 2019
De dames zijn behulpzaam en geven advies
Anoniem
14 november - 2019
Ik persoonlijk vind het heel jammer dat het niet meer op afspraak kan, wat de drempel om naar Brainwash te gaan
hoger maakt. En de prijzen gaan wel heel erg omhoog de laatste tijd.